Nákupný košík

V košíku nemáte žiadny tovar.

Reklamačný poriadok

Zo zákona má zákazník nárok na záručnú dobu 24 mesiacov a nákup v našom e-shope nie je výnimkou. Záručná doba beží vždy od prevzatia tovaru. Do záručnej doby sa nepočíta doba vybavovania reklamácie tovaru. Ak dôjde k výmene tovaru za nový alebo k výmene súčiastky, na ktorú je poskytnutá záruka, začína plynúť záručná doba nová, a to od prevzatia nového tovaru (príp. od prevzatia tovaru s novou súčiastkou). Na darčeky k tovaru nemožno vyššie uvedené uplatniť.

Odkaz na Obchodní podmínky

Reklamácia tovaru

Vždy sa snažíme uistiť, že nezasielame žiadny chybný tovar. Ak sa aj napriek tomu stane, že kupujúci obdrží chybný tovar alebo tovar, který si neobjednal, je potrebné ihneď kontaktovať reklamačné oddelenie. Po telefonickej či e-mailovej komunikácii, keď kupujúci presne popíše závadu a vyplní reklamačný protokol, vyhodnotíme nárok na reklamáciu a prípadne zašleme kompenzáciu v najkratšom možnom termíne. Prosíme zákaznikov, aby neposielali zásielky späť bez predchádzajúcej dohody.

Oprávnené reklamácie sú vybavované bezplatne, u neoprávnených účtujeme dopravné a manipulačný poplatok vo výške 300 Kč. Poškodenie pri preprave nie je dôvodom pre reklamáciu u predejcu - tieto škody je nutné riešiť s dopravcom pri prevzatí. 

V prípade, že po prevzatí nie je námi dodaný tovar v zhode s kúpnou zmlouvou, môžete tovar reklamovať podľa platných reklamačných pravidiel a tovar bude bezplatne a bez zbytočného odkladu uvedený do stavu zodpovedajúcemu kúpnej zmluve alebo bezplatne vymenený. Rozpory s kúpnou zmluvou vrátane vád spotrebného tovaru je možné reklamovať po celú záručnú dobu, teda 24 mesiacov od prevzatia tovaru.

Vrátenie tovaru

Kupujúci má možnosť tovar vrátiť bez udania dôvodu do 14 dni od jeho doručenia. Peniaze za tovar vrátane nákladov na dodanie budú vrátene dohodnutým spôsobom. Upozorňujeme, že vrátenie nákladov na dopravu sa nevzťahuje na prípad, kedy zákazník vráti iba časť objednávky. Poštovné spojené so zaslaním tovaru späť k predajcovi hradí kupujúcí. Tovar nesmie byť zaslaný na dobierku, takáto zásielka nebude z našej strany prijatá. Vratený tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený a v originálnom balení. K tovaru musí byť vždy priložený daňový doklad, ktorý bol k tovaru prijatý. Ak je zákaznikom konečný spotrebiteľ, vyplní následujúci formulár a tovar odošle na adresu naší provozovny.

Výmena tovaru

Na výmenu tovaru má kupujúci právo do 14 dní od jeho doručenia. Pre výmenu je potrebné kontaktovať naše reklamačné oddelenie telefonicky alebo e-mailom a dohodnúť si detaily výmeny. Potom tovar, ktorý chcete vymeniť, zabaľte, priložte daňový doklad a zašlite na vaše náklady na adresu naší provozovny. Akonáhle tovar obdržíme, prevedieme kontrolu. Pokiaľ bude všetko v poriadku, pošleme Vám na e-mail výzvu k úhrade poštovného, prípadne doplatku za nový vymenený tovar. Po uhradení požadovanej čiastky zasielame tovar na vašu adresu.

Upozornenie: Ak sa nejedná o reklamáciu, ale o výmenu tovaru, hradí náklady na prepravu zákazník.


Kontakt na reklamačné oddelenie

Lukáš Hejníček
telefon: +420 606 139 558
e-mail: lukas.hejnicek@e-sportshop.cz

 

RADANSPORT  s.r.o.
Za Otýlií 10
370 01 České Budějovice